Badruddin Panna Fatima gyógypedagógus, Kokas-foglalkozásvezető vagyok. A Kokas-pedagógia gyermekkorom óta fontos szerepet tölt be az életemben. Kokas Klárával és foglalkozásaival 9 éves koromban találkoztam először egykori zongora- és szolfézstanárnőm, Szkubán Judit révén.

Szerencsésnek tartom magam, amiért ismerhettem Klári nénit, részt vehettem általa tartott foglalkozásokon, kendőlengetős koncerteken és egy „házfestős” táborában is. Szkubán Juditnak hála zeneiskolai tanulmányaim alatt rendszeresen járhattam Kokas-foglalkozásokra, később tinédzserként, majd fiatal felnőttként kendőlengetős koncerteken zongorázhattam. Gyógypedagógiai tanulmányaimmal párhuzamosan végeztem el a Kokas-foglalkozásvezetői képzést Farnadi Tamara csoportjában.

Jelenleg a Vakok Általános Iskolájában dolgozom, tanulásban akadályozott és értelmileg akadályozott súlyos fokban látássérült, vak gyermekeket tanítok. Hiszem, hogy Kokas Klára személye, pedagógiai koncepciója, tanítói hitvallása rendkívüli mértékben meghatározta és ma is meghatározza személyiségem fejlődését, zenével való kapcsolatomat és pedagógusi munkámat. A haladó tanfolyam egyik alkalmán harmadmagammal többek között arról is mesélek a hallgatóknak, milyen Kokas-pedagógiával felnőni, mik Kokas Klára tanításának életkor-specifikus ajándékai, illetve, hogy a kokasi szemléletmód, egy-egy foglalkozás hogyan hathat a személyiség fejlődésére, hogyan segítheti a komplex képességfejlesztést, valamint, hogy Kokas-foglalkozásvezetőként milyen tanítói erőforrásokra leltem gyógypedagógusi munkám során.